خانه » همه » جالب ها » ۷ فاکتور که استخدام شما را ماندگار می نماید

۷ فاکتور که استخدام شما را ماندگار می نماید

۷ فاکتور که استخدام شما را ماندگار می نمایدReviewed by Admin on Feb 4Rating:

۷ فاکتور که استخدام شما را ماندگار می نماید

۷ فاکتور که استخدام شما را ماندگار می نماید

برای حفظ کارتان می بایست:

۱- راز داری

اولین اصل برای کارکنان هر شرکت رازداری ست به این مفهوم که اسرار حرفه ای و حتی شخصی همکاران خود را جایی بازگو نکنید. این امر علاوه بر یک وظیفه اخلاقی گاهی تعهد کاری هم محسوب می گردد به این ترتیب که مدیران شرکت برای حفظ اسرار شرکت در همان ابتدای کار از شما تعهد می گیرند و در صورتی که آن را رعایت نکنید کارخود را ازدست خواهید داد و یاخدای ننموده کارتان به داد گاه و شکایت خواهد کشید.

۲-مسئولیت پذیری

وقتی وظیفه ای به شما واگذار می گردد و آن را می پذیرید می بایست به نحو احسنت آن را انجام دهید، این به معنای ازخود گذشتی و توجه به همه ابعاد وظیفه تان است.

درصورتی که همه تلاش خود را بکار ببرید مدیران حتما قدرتلاشتان را خواهند دانست و به اهمیت حضورتان درمجموعه شان پی می برند.

۳- تعامل

مشورت و تعامل با سایرهمکاران و مدیران و استفاده از نظرات کسانی که سابقه کاری بیشتری نسبت به شما دارند باعث می گردد تصمیمات مناسبتری بگیرید و همین طور فضای مجموعه ای که در آن کار می کنید بر اساس تعامل و همفکری شکل بگیرد به این ترتیب امکان موفقیت شما و پیشرفت سریعتر شرکت افزایش می یابد.

۴- یادگیری

یک کارمند خوب همیشه برای یادگیری مسائل جدید و آنچه سبب پیشرفت کارش می گردد آماده است. به این ترتیب از هر فرصتی برای افزایش مهارت ها و توانایی هایش استفاده می نماید. این کار را برای پیشرفت کل مجموعه و خودش انجام می دهد واز هرگونه اقدام نمایشی پرهیز می نماید. حرکت های نمایشی که بدون هدف و فقط برای جلب نظر مدیران انجام می گیرد محکوم به شکست است.

۵- دوری از حسادت

یک کارمند متعهد همان قدر که دوست دارد ترفیع رتبه داشته باشد-و شرایط شغلی و درآمدی اش بهبود یابد به همان میزان از پیشرفت همکارانش هم استقبال می نماید. حسادت و چشم و هم چشمی ویژگی یک کارمند متعهد نیست .بدترین کاری که باعث می گردد کارتان را از دست بدهید حسادت به سایرین است.

۶- توجه به خود

یک کارمند خوب همانقدر که به انجام صحیح وظایف و مسئولیت هایش حساس ست به وظعیت سلامت جسم و روح خود هم حساس ست و اجازه نمی دهد فشارهای کاری باعث تضعیف جسمی و روحی اش گردد به این ترتیب همیشه سرحال و خوش برخورد خواهد بود.

۷- مثبت نگری

کارمند های دوست داشتنی چه از نظر همکاران و روسا کسانی اند که همیشه مثبت اندیش می باشند و برای پیشرفت امور تلاش می کنند. هیچ رئیس و کارمندی دوست ندارد فکر های منفی و توهمات دیگران را بشنود درحالی که آینده کار را تیره و تار و درحال نابودی می بیند. کارمندان هوشمند انتقاد می کنند و برای پیشرفت راهکار ارائه می کنند اما هیچ گاه منفی بافی و سیاه نمایی نمی کنند.

منبع: kelideraz.com

ایمیل شما آشکار نمی شود
تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط کافه موزیک